A Playful and Connected Brand

Wat zijn onze doelen?

Hoofddoel

We willen een energiek en uitdagend telecombedrijf zijn dat klanten een uitstekend netwerk, goede service, innovatieve diensten en een goede prijs-kwaliteitverhouding biedt. Dit kunnen we alleen realiseren door toegankelijk, open en makkelijk benaderbaar voor klanten te zijn en met hen in dialoog te gaan.

KPI 2012/2013

  • Merkdoelstelling: Brand Equity Score (BES) 15
  • Campagnedoelstelling: Campaign Health Tracker Cut Through Score 40 /50

Subdoelen

  • Een consistent merk bouwen op basis van de merkwaarden van ons bedrijf: Playful, Professional, Passionate & Personable.
  • Zorgen dat we een ‘connected brand’ worden, een merk dat in contact staat met zijn klanten.

Waarom is dit belangrijk voor ons?

Onze klanten zijn ons bestaansrecht en wij willen hen helpen, inspireren en nieuwe mogelijkheden bieden. Door voortdurend de dialoog aan te gaan met onze klanten en andere stakeholders, krijgen we inzicht in hun wensen en behoeftes. Daarop kunnen wij onze campagnes baseren en proactief onze processen, producten en diensten verbeteren.

People of the Labyrinths praten bij DWDD over modelcasting via Vodafone

2012 2013 Vodafone Magazine