Kerncijfers en resultaten

Kerncijfers en resultaten

A Playful and Connected Brand
  2012/2013 2011/2012 2010/2011
Brand Equity Share1 13,9 15 Niet gemeten
Campaign Health Tracker - Cut Through Score2 40/50 40/50 Niet gemeten

Bekijk meer gegevens

A Playful and Connected Brand
  Doelstelling 2012/2013 2012/2013 2011/2012 2010/2011
Brand Equity Share1 15 13,9 15 Niet gemeten
Campaign Health Tracker - Cut Through Score2 40/50 40/50 40/50 Niet gemeten

1 De Brand Equity Share meet de merkperceptie onder Nederlandse consumenten ten opzichte van concurrenten en is gebaseerd op vijf componenten: prestatie, emotie, waarde, onderscheidend vermogen en merkbekendheid (door onderzoeksbureau Millward Brown).

2 Voor elke grote campagne meten we de Cut Through Score via de Campaign Health Tracker. Hiermee wordt gemeten of een consument de campagne herkent en de campagne koppelt aan Vodafone (door onderzoeksbureau Millward Brown).

1 De Brand Equity Share meet de merkperceptie onder Nederlandse consumenten ten opzichte van concurrenten en is gebaseerd op vijf componenten: prestatie, emotie, waarde, onderscheidend vermogen en merkbekendheid (door onderzoeksbureau Millward Brown).

2 Voor elke grote campagne meten we de Cut Through Score via de Campaign Health Tracker. Hiermee wordt gemeten of een consument de campagne herkent en de campagne koppelt aan Vodafone (door onderzoeksbureau Millward Brown).

2012 2013 Vodafone Magazine