The Easiest Place to do Business

Wat zijn onze doelen?

Hoofddoel

Het creëren van een optimale klantervaring door het op toegankelijke wijze bieden van een consistente en eenvoudige dienstverlening.

KPI 2012/2013

  • 1e plaats op de Net Promotor Score (NPS met min. 5pt afstand van de daarna best scorende concurrent).
  • Score van >80% op Customer Effort Score.
  • 100.000 gebruikte telefoons inzamelen.

Subdoelen

  • Een consistente en eenvoudige dienstverlening via verschillende kanalen.
  • Eenvoudig en transparant aanbod toegesneden op de huidige klantbehoefte. 
  • Makkelijk en veilig voor iedereen:
    • Het aantrekkelijk en gemakkelijk maken voor klanten om oude toestellen in te leveren. 
    • Meer voorlichting over privacy 
    • Eco-score op 100% van de toestellen.
    • Voorlichting, tools en producten voor ouders zodat hun kinderen veilig en verantwoord gebruik kunnen maken van mobiele telefonie.

Waarom is dit belangrijk voor ons?

Onze klanten zijn meer en meer afhankelijk van hun mobiele telefoon of tablet. Ze verwachten, naast relevante producten en een hoogwaardige netwerkkwaliteit, een uitstekende dienstverlening. Daarom is het van belang dat wij onze klantprocessen, communicatie en diensten eenvoudig en inzichtelijk maken voor onze klanten.

2012 2013 Vodafone Magazine