Hoe wij waarde creëren

Visie, missie en waarden

Na analyse van de externe en interne omgeving hebben we niet alleen onze strategie, maar ook de visie en missie herzien.

Visie: Always Easiest

De samenleving wordt steeds afhankelijker van mobiele technologie. Mensen staan continu met elkaar in verbinding. Dit heeft het persoonlijke en zakelijke leven sneller, makkelijker en tegelijkertijd complexer gemaakt. Onze klanten moeten volledig kunnen vertrouwen op onze producten en diensten en op onze 24/7 dienstverlening. Daarom willen we als telecombedrijf eenvoudig en makkelijk zijn. We streven er naar onze klanten een consistente en eenvoudige ervaring te bieden door het makkelijk voor hen te maken onze producten en diensten te gebruiken. We hebben dat verwoord in “Always Easiest”. We willen EASY zijn om mee samen te werken en EASY om vóór te werken. ‘Easiest’ staat voor onderscheidend zijn en altijd weten waar Vodafone het beter kan doen dan de concurrent. ‘Always’ staat voor continue verbetering.

Missie: Enabling opportunities every day

Iedere dag kansen creëren met behulp van communicatie; dat is waar we voor staan. Dat gaat verder dan alleen winst maken. Het gaat ook over de manier waarop wij positief kunnen bijdragen aan de samenleving; door mobiel werken mogelijk te maken bijvoorbeeld, waardoor wij onze klanten een mate van flexibiliteit en vrijheid kunnen geven die zij niet eerder hadden.

Waarden: The Vodafone Way

The Vodafone Way vormt het kader voor de manier waarop wij onze visie en missie kunnen realiseren. Wereldwijd stimuleren wij onze mensen klantgericht te werken en innovatief, ambitieus en competitief te zijn. Om dit te realiseren hebben we een vergelijkbare werkwijze in alle landen waarin we opereren met behoud van lokale waarden. Onze drie gedeelde waarden zijn snelheid, eenvoud en vertrouwen. Snelheid betekent voor ons dat we ons richten op de dynamiek van de markt, dat we snel verbeteren, innoveren en problemen oplossen. Resultaat is voor ons het belangrijkste, waarbij we rekening houden met kwaliteit, veiligheid, de financiële toekomst en reputatie van het bedrijf. Eenvoud betekent voor ons dat we het eenvoudig maken voor klanten, partners en ons zelf door simpele oplossingen te bieden en door het verwijderen van obstakels die onnodige complexiteit veroorzaken. Bij Vodafone betekent vertrouwen dat we betrouwbaar zijn, ons eerlijk, integer en redelijk gedragen, en dat we het vertrouwen respecteren dat klanten, business partners en medewerkers in ons stellen.

2012 2013 Vodafone Magazine